Indien u een klacht over mij heeft, dan stel ik het op prijs als u dit eerst met mij bespreekt zodat we kunnen proberen er samen uit te komen. Indien dit niet lukt, dan kunt u een klacht indienen bij Klacht & Company via nip@klachtencompany.nl. De klacht wordt dan in behandeling genomen door een zelfstandige en onafhankelijke klachtenfunctionaris aangesloten bij Vereniging van Klachtenfunctionarissen in de Gezondheidszorg (VKIG) en werkzaam bij Klacht&Company.Klachten kunnen digitaal worden ingediend met het klachtenformulier. Hebt u het formulier ingevuld dan slaat u het op. Het opgeslagen bestand stuurt u per e-mail of (geprint) per post naar de klachtenfunctionaris (Klacht&Company). De contactgegevens staan op het formulier.Zie verder ook het Klachten- en geschillenregelement NIP.
En verder
•Heeft u het even moeilijk, voelt u zich alleen of wilt u uw verhaal kwijt? Soms is het lastig om iemand te vinden in de omgeving die ècht luistert of waarmee u goed kunt praten. Of u zoekt juist naar iemand die u niet persoonlijk kent. Bij de vrijwilligers van de Luisterlijn kunt u dag en nacht terecht voor een goed gesprek. Alle dagen van de week. Het hele jaar door. Bel: 0900-0767 of chat via deluisterlijn.nl•Denkt u aan zelfdoding en wilt u daar anoniem over praten, 24 uur per dag? Of heeft u iemand aan zelfdoding verloren en wilt u daar anoniem over praten? Ook een online therapie of een zelfhulpcursus is mogelijk. www.113online.nl0900-1130113 (crisisnummer)020-3113888
Indien u een klacht over mij heeft, dan stel ik het op prijs als u dit eerst met mij bespreekt zodat we kunnen proberen er samen uit te komen. Indien dit niet lukt, dan kunt u een klacht indienen bij Klacht & Company via nip@klachtencompany.nl. De klacht wordt dan in behandeling genomen door een zelfstandige en onafhankelijke klachtenfunctionaris aangesloten bij Vereniging van Klachtenfunctionarissen in de Gezondheidszorg (VKIG) en werkzaam bij Klacht&Company.Klachten kunnen digitaal worden ingediend met het klachtenformulier. Hebt u het formulier ingevuld dan slaat u het op. Het opgeslagen bestand stuurt u per e-mail of (geprint) per post naar de klachtenfunctionaris (Klacht&Company). De contactgegevens staan op het formulier.Zie verder ook het Klachten- en geschillenregelement NIP.
En verder
•Heeft u het even moeilijk, voelt u zich alleen of wilt u uw verhaal kwijt? Soms is het lastig om iemand te vinden in de omgeving die ècht luistert of waarmee u goed kunt praten. Of u zoekt juist naar iemand die u niet persoonlijk kent. Bij de vrijwilligers van de Luisterlijn kunt u dag en nacht terecht voor een goed gesprek. Alle dagen van de week. Het hele jaar door. Bel: 0900-0767 of chat via deluisterlijn.nl•Denkt u aan zelfdoding en wilt u daar anoniem over praten, 24 uur per dag? Of heeft u iemand aan zelfdoding verloren en wilt u daar anoniem over praten? Ook een online therapie of een zelfhulpcursus is mogelijk. www.113online.nl0900-1130113 (crisisnummer)020-3113888